»

14 December 2014

Shoutbox Biadab


Patutlah ada orang pasang shoutbox yang boleh disembunyikan. Ada manfaatnya juga rupanya bila letakkan shoutbox tersembunyi, orang tak perasan kemasukan pesanan-pesanan yang mengaibkan pemilik blog.

Tapi shoutbox blog JR yang terpampang sebelah kanan blog tak tersembunyi. Semua orang boleh nampak apa yang tertulis.

Yang paling benci bila masuk pesanan seperti yang bertanda merah ni dalam shoutbox:


Ada cara ke untuk padamkan pesanan itu?

Atau elok buang saja Shoutbox yang kadang-kadang JR lupa kehadirannya???

15 comments:

  1. wooo ya lah isk..ada2 saja reader punya kerja lah tu JR

    ReplyDelete
  2. Boleh padamkan komen2 yang tidak diperlukan, cer JR tengok kt laman saya, bersih jer sebab saya pasti akan keluarkan komen2 yang tidak bermanfaa dari sana.

    Cuba buka shoutbox tapi pastikan JR ingat password, ambil bah. komen & delete komen2 yang tak diperlukan.

    Shoutbox tak bersalah...

    ReplyDelete
  3. SAYA DAH LAMA BUANG KOTAK JERIT TU HEHE..MALAS NAK BUANG2 KOMEN2 MENGARUT KAT SITU..

    ReplyDelete
  4. xde pun xpe kot kotak jerit tu...

    ReplyDelete
  5. Hehee. Saya pernah ada sekejap, tapi dah buang sebab nampak serabut perut...

    ReplyDelete
  6. Saya pun rasa shoutbox ni serabut..

    ReplyDelete
  7. Saya tak pernah letak shoutbox sebab xde kepentingan buat saya..

    ReplyDelete
  8. salah satu sbb saya x guna shoutbox . lagipun shoutbox yg saya guna dulu sbbkan blog saya dipintas oleh vidoe apek hongkong jika klik di google plus ... ermmm

    ReplyDelete
  9. saya dh lama sgt kot x guna kotak jerit ni

    ReplyDelete
  10. Saya dah lama buang shoutbox. Sbb mmg saya tak baca pun msg kat shoutbox. huhu

    ReplyDelete
  11. tulah antara punca utama saya tak pasang shutbox kat blog... sbb susah nak moderate..

    ReplyDelete
  12. perluker mende tu? macam tak perlu kan... rasanya macam memberatkan blog lagi adalah

    ReplyDelete
  13. kalau rasa tak penting buang saja..pasang buat apa kalau tak digunakan..saya masih pasang sebab tak mau orang tinggalkan komen jual barang kat kotak komen.sekali saya kena tapi jugak..tapi kalau tak guna tak payah letak..

    ReplyDelete
  14. Saya penah pasang dulu, rasanya boleh delete komen tu..kena log in admin.
    Skrg ni dah lama remove shoutbox sbb rasa mcm tak berapa guna.

    ReplyDelete
  15. Mak oiii...
    Berdebar baca..
    Ish..ish..ish..

    ReplyDelete

Tak kan baca ajer..? Komen la sikit....