»

03 November 2012

Foto-Foto Aamir Khan Ambik Haji Di Mekah


Bagi peminat Bollywood pasti dah tau pelakon macho Bollywood, Aamir Khan telah pergi ke Mekah mengambil haji musim ini. 

Aamir pergi mengambil haji bersama-sama ibunya, Zeenat Hussain. Sebagai anak yang sangat rapat dengan ibunya, Aamir dikatakan tak pernah berjauhan dengan ibunya sepanjang mengerjakan ibadah itu

Aamir Khan on 'Haj Pilgrimage' in Mecca











Mengapa Aamir Khan bawa ibunya ke Mekah, tanpa isterinya ikut bersama?

Isteri Aamir Khan, Kiran Rao ialah seorang penganut agama Hindu. Kira-kira dua tahun lepas ada wartawan bertanya bagaimana tentang agama anak-anaknya - Islam atau Hindu? Jawapan Aamir ialah: 

"My wife may be Hindu but my kids will always follow only Islam"

Boleh pula Pak Aji ni cakap macam tu noooo....

Bila balik Mekah nanti Haji Aamir Khan bolehlah pujuk Saif Ali Khan pula pergi ambik haji tahun depan. Kalau Saif Ali Khan ambik haji dia juga tak boleh bawa isterinya kerana Kareena Kapoor beragama Hindu....

6 comments:

  1. haaaaaa ????

    dlm 3 idiots dia bercium .ni isteri anut agama lain ? sesat ke ?

    ReplyDelete
  2. artis ni macam2 . saya jg agak keliru..

    ReplyDelete
  3. diorang nie amek agama ikut sedap jerr...tak tahu ker yg nikah dia tuh tak sah dlm islam? mcm berzina jgklah..buat amal camopur adek hak & batil..

    ReplyDelete
  4. sekurang2nya dia smpi ke sana :)

    ReplyDelete
  5. Tak boleh komen jugak, sebab kita ikut mazhab lain-lain. Tapi bab dari segi lakonan tu, artis Malaysia pun berpeluk-peluk jugak.

    ReplyDelete
  6. hero filem 'mann'....sah atau tak sah nikah dia,..itu antara dia dengan Allah...mungkin mazhab mereka berbeza,..klau kita,..mg dah confirm xsah kan..,mana mungkin kahwin bberlainan agama....

    ReplyDelete

Komen la sikit....