»

20 March 2012

Wahai Gadis-Gadis Seksi...Jangan Rogol Aku!!!


Salam Selasa yang damai buat semua pembaca blog JR

Memang pagi ini sungguh damai. Bayu bertiup lesu. Seorang jejaka tampan dengan perut seksi lagi boroi sedang mengambil angin di tepi pantai. Tengahari ni aku nak santap apa, pikirnya? Cukupkah dengan ayam lima ekor masak ros yang bakal aku bedal sekejap lagi? atau nak tambah jadi tujuh ekor seperti makanan raksaksa-raksaksa lain dalam siri drama kanak-kanak ultraman?

Sedang berangan-angan tentang makanan tiba-tiba dua orang gadis berperut leper macam cicak kubing kebuluran, mendekatinya. Tolong, tolong, korang nak buat apa dengan aku ni?

idegue-network.blogspot.com - Cowok Gendut Digarap 2 Cewek Seksi

Weiiii...apa ni tarik-tarik tangan orang, korang nak rogol aku ke, bentak pemuda berperut super-boroi itu.  


Wahai perempuan-perempuan seksi, aku tau le korang suka dengan badan sasa aku yang macam raksaksa ni, kan? Dah lama korang mengendap teringin nak belai perut boroi aku kan? Tapi kalau nak rasa body aku yang seksi ni pun, bersopan la sikit, ni tarik-tarik tangan berotot pejal aku ni kenapa?

Ingat aku takut ke dengan korang, duhai perempuan seksi? Kalau nak rogol aku pun aku tak kisah, rogol serentak pun tak apa, rogol bergilir-gilir pun boleh juga, tak luak punya badan 250 kg aku ni!!

idegue-network.blogspot.com - Cowok Gendut Digarap 2 Cewek Seksi



Yang sekarang korang berhenti kat sini pula, mengapa? Kata tadi nak rogol aku, rogollah...aku sedang menunggu ni!

idegue-network.blogspot.com - Cowok Gendut Digarap 2 Cewek Seksi

Tapi jika korang berdua  tak mau rogol aku pun tak per lah, aku nak tinngalkan tempat ni sekarang.

Tapi ooooppps...mengapa bangku ajaib ni tersangkut di punggung aku pula!  Kalau melekat sampai pagi esok, masalah besarlah..macam mana nak buang air besar??

idegue-network.blogspot.com - Cowok Gendut Digarap 2 Cewek Seksi

5 comments:

  1. haha...kelakar la...perutnya boroi betul...

    ReplyDelete
  2. Hahahah... punggung lekat kat kerusi rupanya.

    ReplyDelete
  3. alallalaa kesian nya lah....nak bangun pun x larat....huhuhuuu

    ReplyDelete
  4. hahahahah sengal siot post ni!kah3 niceeelaaa...lebih2 lagi yang pakai biru dan hitam tu!keh3

    ReplyDelete
  5. haha terhibur skejap kat sni..nice bro^^

    ReplyDelete

Tak kan baca ajer..? Komen la sikit....