»

27 April 2011

Apa Yang Penyanyi Siti Sarah Buat Sampai Suaminya Menangis??




Kalau isteri dah buat sesuatu sampai suami menangis itu dah kira kes derhaka la kan? Bagi mereka yang dah kawin tu, janganlah buat pasangan korang menangis. Isteri jangan buat suami menangis, suami pula jangan sesekali buat isteri menangis. 

Jadilah macam JR (ewahh..nak angkat bakul pula!!) yang tak pernah menyebabkan isteri menangis...Mengapa nak buat pasangan kita menangis? Hidup berumah tangga perlu disaluti oleh debunga wangi setiap ketika agar memori indah sentiasa memayungi bahtera yang dilayari...

Dan apa yang penyanyi Siti Sarah buat sehingga suaminya Shuib menangis? Shuib didera, Shuib dipukul, Shuib di......

Dan di sini ceritanya mengapa suami Siti Sarah menangis:




KUALA LUMPUR: Penyanyi Siti Sarah Raisuddin, 27, sudah mengandung dua bulan selepas mendirikan rumah tangga dengan pelawak, Shuib (Sepah) pada 26 Februari lalu.

Menurut Sarah, ketika menerima pengkhabaran berita tersebut, Shuib yang turut berada disisi menangis sambil memeluknya.

“Selepas hari terakhir penggambaran filem Man Sewel Datang KL, saya rasa sakit perut dan Shuib membawa saya ke klinik. Tetapi bila doktor buat pemeriksaan dan ujian kehamilan dan dapati saya mnegandung, Shuib tanpa rasa malu menangis dan memeluk saya,” katanya ketika ditemui pada pelancaran filem Man Sewel Datang KL, di sini, Selasa.

Tambah Sarah, suaminya itu terlalu berharap untuk mendapatkan cahaya mata dalam masa terdekat ini.

“Setiap kali saya sakit perut atau loya-loya tekak, dia akan berharap saya mengandung dan kami telah buat beberapa pemeriksaan kehamilan. Tetapi hampa, sehingga saya nasihatkan dia jangan terlalu berharap kerana saya yang akan rasa sangat teruk jika tidak mengandung,” ujarnya.

Katanya, sejak berkahwin mereka semamangnya mengharapkan kehadiran cahaya mata bagi menceriakan rumah tangga. (Sumber: mStar)

JR: Besar pahalanya bila membuat pasangan kita menangis kegembiraan....

No comments:

Post a Comment

Tak kan baca ajer..? Komen la sikit....