»

29 January 2015

Talak Tiga Untuk Puan SB!!


Dah lama JR simpan hasrat untuk menceraikan Puan SB. Kehadirannya dalam rumah ini pun bukan JR ambik peduli sangat. JR sendiri dah lama tak rasa terliur dan bernafsu bila tengok wajahnya. Bila buka pintu rumah, JR selalu terlupa dia sedang berada di ruang sebelah kanan memerhatikan JR. Kalau kehadirannya pun sering dilupakan, tak JR ambil peduli,  buat apa simpan dia lagi??

Dua hari lepas bila JR terlihat wajahnya, tiba-tiba Puan SB menjerit dengan kata-kata lucah yang JR tak boleh terima:




Ini bukan kali pertama Puan SB jerit kata-kata lucah dalam blog JR. Sebelum ini pun dia jerit kata-kata lucah yang buatkan JR makin geram padanya:


Kalau simpan dia beberapa minggu lagi entah apa pula lagi yang akan keluar dari mulut SB (SayBox)? Sebelum dia semakin mengarut, lebih baiklah JR keluarkan SB dari blog ini...

SayBox (SB), mulai hari ini aku tak nak tengok muka kau lagi dalam blog ini, aku ceraikan kau dengan talak tiga!!

20 comments:

  1. elok sangat tu JR..hahaha
    saya mmg sejak awal2 lagi tak pasang SB..sebab akan masuk spammer

    ReplyDelete
  2. kalau dah jodoh jr dan sb sampai disini..apa nak dikata.....hehe....

    ReplyDelete
  3. dah perasan lama... hehehe igtkan tak tuan tak perasan

    ReplyDelete
  4. Dulu rasa mcm penting je SB ni, bila dah lama2 rasa macam mcm buat semak je. Kadang2 yg dtg singgah utk drop komen kat SB tu pun just dtg tak baca entry pun. Baik tak yah.

    ReplyDelete
  5. Selama saya guna SB, tak pulak dia merapu macam versi JR. Tapi pada saya ruang cit cat tetap penting. kekadang saya tak tahunak komenapa pada entri, saya komen kat citcat box...

    ReplyDelete
  6. Sekarang ni SB ni dah macam tak relevan je dengan blog. Macam banyak komen spam lagi dari komen yang betul-betul.

    ReplyDelete
  7. Ayoyo..ada datang lagi ka macha?
    Banyak susah ini macam ka..

    ReplyDelete
  8. mmg patut pun JR, takde pekdah sgt. :D

    ReplyDelete
  9. hahahaha... saya sendiri pun tak pernah perasan ada SB kat blog ni... cerai jugak lah talak tiga...

    ReplyDelete
  10. dulu2 masa mula2 berblog ni memang shoutbox penting sebab selalu bw melaui shoutbox kawan2..tapi sekarang dah tak releven lagi..semua orang hanya bw dan tingga jejak di kotak komen dengan komen berkaitan entry.Tuan blog pun sekarang hanya singgah di blog2 yang meninggalkan komen.jdi shoutbox dah tak perlu lagi..

    ReplyDelete
  11. Saya langsung tak pernah guna SB.. dan saya tak pernah tinggalkan jejak kat SB blog yg saya singgah.. just drop kat kotak komen je.. ;)

    ReplyDelete
  12. Saya dah lama ceraikannya..huhu

    ReplyDelete
  13. Saspen jeee.. huhuu.. lum terlintas untuk berkasih sayang dengan SB ni..

    ReplyDelete
  14. haha bolat sudah lama minta fasakh dgn SB . dah diluluskan dan dah menjanda

    ReplyDelete
  15. Tak nyesal ke terus talak 3?

    ReplyDelete
  16. terseksa nampak ke JR..aduh buang dah ke..selalu juga kat sna tu lepak dan letak lah komen yang elok..yang letak macam tu ..haduyai..ada2 ja sukar nak bendung kan

    ReplyDelete
  17. hahaha...adoi, sabar jelah.tu yang malas pasang chat box tu.kalau nak borak, tulis kat ruangan komen

    ReplyDelete

Tak kan baca ajer..? Komen la sikit....