»

26 April 2011

Neelofa: "Aku Dah Muak dan Meluat Dengan Shahz Jaszle"























Neelofa: "Aku dah muak..muak..muak.."

Nah, padan muka kau Shahz Jaszle, rakan rapat sendiri kata dia dah muak dengan kau. Kau nak kata apa lagi sekarang, bila awek cun tu sendiri dah kata dia muak dan meluat dengan kau? Tu la Shahz, eksyen sangat kau, sekarang terima balasannya!!l


Sapa yang kata dia muak dan meluat dengan Shahz ni? Orang yang kata macam tu ialah pendatang baru dalam dunia lakonan bernama Neelofa yang kini dikatakan "sedang bercinta" dengan Shahz Jaszle.

Tengok apa lagi yang Neelofa kata tentang Shahz Jaszle:



















Neelofa yang dihubungi SH baru-baru ini tidak berselindung lagi dan mengakui muak dengan Shahz Jazle, tapi....:

"Jangan salah faham, saya bukan muak dengan orangnya, tetapi saya sudah muak dikaitkan dengan Shahz Jaszle. Kami cuma berkawan dan tidak pernah atau tidak mungkin terbit perasaan terhadapnya...Hati saya sudah dimiliki oleh seseorang yang istimewa. Kami seusia dan dia juga bukanlah orang seni.."  (Sumber: SH)

Hmmm...kalau macam tu Shahz ni masih kosonglah, masih belum dipinang secara rasmi lagi oleh sesiapa walaupun dia ada dikaitkan dengan seseorang? 

Sapa yang nak meminang Shahz, sila isi borang...

1 comment:

  1. he3, kena baca sampai abis baru paham... kalo baca awal2 pelik gak knapa tiba2 benci...

    Entry terbaru Kreatif - Hasil Seni Menggunakan Perkataan... (",)

    ReplyDelete

Tak kan baca ajer..? Komen la sikit....